ارائه تخصصی سلف سرویس و خدمات کترینگ

catering-maherniroo-1

سلف سرویس و خدمات کترینگ یکی از نیازهایی است که بسیاری از مجموعه های کاری که معمولا دارای ساعات کاری طولانی هستند به آن احتیاج دارند. برای مثال در بعضی از مجموعه ها شیفت های کاری طولانی وجود دارد و بعضی از این شیفت ها در بین وعده های غذایی قرار می گیرند، و به همین دلیل مجموعه بایستی برای حفظ راندمان کاری خود، و ارائه خدمت به کارکنان خود، یک وعده غذایی به آنها ارائه دهد. این خدمت غذایی معمولا در عده های نهار و یا شام ارائه می شود. برای اینکه یک مجموعه کاری بتواند این خدمت را به پرسنل خود ارائه دهد، نیاز است که امکانات لازم آن را در اختیار داشته باشد. در حالت کلی برای ارائه یک وعده غذایی در مجموعه های کاری چندین راه پیش روی کارفرمایان قرار دارد که تهیه غذا از رستوران ها بیرون بر، تهیه خوراکی های آماده و راه اندازی کترینگ های صنعتی از جمله آنها می باشند. به طور کلی راه اندازی سلف سرویس و خدمات کترینگ نسبت به دو روش دیگر مزایای بیشتری دارد، و ما در ادامه متن تعدادی از آنها را ذکر می کنیم.

catering-maherniroo-2

مزایای راه اندازی سلف سرویس و خدمات کترینگ

سلف سرویس و خدمات کترینگ در یک مجموعه کاری برای تامین غذای پرسنل و انجام پذیرایی ها لازم و ضروری است و به همین دلیل مراکز کاری و خدماتی مختلف باید این قسمت را بسته به نیاز خود راه اندازی کنند. همانطور که در بخش قبلی ذکر شد تامین خوراکی های آماده و صنعتی و یا تهیه غذا و خوراکی ها از رستوران ها یکی از راه های انجام پذیرایی و یا ارائه تغذیه به پرسنل در یک مجموعه می باشد اما از لحاظ اقتصادی این کار به هیچ وجه مقرون به صرفه نمی باشد و اگر قرار است یک مجموعه کاری این خدمت را به صورت دائمی ارائه دهد لازم است که نسبت به راه اندازی رستوران صنعتی در مجموعه کاری خود اقدام کند. یا این شیوه می توان غذا و خوراکی های مورد نیاز یک مجموعه را با قیمت کمتر و البته کیفیت بالاتری تهیه کرد. همچنین در این شیوه می توان با توجه به نیاز مجموعه کاری خود و در هر زمان که احتیاج بود، پذیرایی و غذای خود را تهیه کرد. در نهایت راه اندازی سلف سرویس و خدمات کترینگ در یک مجموعه کاری زمانی دارای تاثیر است که مجموعه کاری در مرحله اول بتواند با بهترین کیفیت آن را راه اندازی کند و به همین دلیل برای انجام این کار نکات مهمی وجود دارد که در ادامه متن تعدادی از آنها ذکر می شوند.

catering-maherniroo-3

نکات مهم در مورد راه اندازی سلف سرویس و خدمات کترینگ

سلف سرویس و خدمات کترینگ اقدامی است که می توان آن را در مجموعه های مختلفی راه اندازی کرد اما برای راه اندازی آن یک سری نکات مهم وجود دارد که بایستی به آنها توجه داشت از جمله این نکات می توان به موارد ذکر شده در زیر اشاره کرد:

راه اندازی سلف سرویس بر اساس نیاز: مهمترین چیزی که برای راه اندازی یک سلف سرویس جهت، تامین غذای کارخانجات و سازمان ها باید به آن توجه داشت راه اندازی این محل بر حسب نیاز است. اگر یک سلف بیش از نیاز یک مجموعه راه اندازی شود، هزینه های اضافی صرف می شود و اگر پاسخگوی نیاز یک مجموعه نیز نباشد، اختلالاتی در کارکرد آن ایجاد می شود.

تامین بهترین سرآشپز و آشپزخانه صنعتی: برای بهره گیری از یک کترینگ و یا آشپزخانه صنعتی بایستی بهترین تجهیزات و نیروها را در اختیار داشت. برای مثال برای اینکه بتوان به عنوان پیمانکار تامین غذا در شهرک های صنعتی فعالیت نمود بایستی بهترین نیروهای کاری از جمله سرآشپز و همچنین بهترین تجهیزات را در اختیار داشت، در این صورت می توان غذا و خوراکی های مناسبی تهیه کرد.

مدیریت قدرتمند: یکی از مهمترین نکات در راه اندازی و بهره گیری از یک کترینگ یا آشپزخانه صنعتی داشتن مدیریت قدرتمند است. در صورت نداشتن مدیریت کافی نمی توان از یک کترینگ صنعتی بازدهی مناسب را دریافت کرد. از مهمترین نکاتی که یک مدیریت کترینگ باید به آن توجه داشته باشد می توان به تامین مواد غذایی، تهیه و سرو غذا، انجام پذیرایی ها، نظارت بر کیفیت بهداشتی غذاها، نظارت بر کار پرسنل و غیره اشاره کرد.

catering-maherniroo-4

بهترین شیوه راه اندازی سلف سرویس و خدمات کترینگ

سلف سرویس و خدمات کترینگ خدمتی است که امروزه مجموعه های مختلفی آن را ارائه می دهند. به طور کلی راه اندازی و مدیریت سلف سرویس در مجموعه های کاری سختی ها و دردسرهای خاص خود را دارد و به همین دلیل بسیاری از مجموعه ها سعی می کنند این خدمت را از شرکت های تخصصی در این حوزه دریافت کنند. در واقع با این شیوه خاص می توان بدون هزینه کرد اضافی و یا اعمال دغدغه های کاری در مجموعه خود، این خدمت را دریافت کرد. کلیت این شیوه بدین صورت است که مجموعه های متقاضی دریافت خدمات کترینگ های صنعتی با یک شرکت تخصصی در این حوزه قرارداد امضا می کنند و شرکت های مربوط نیز تعهد می کنند که خدمات کترینگ و غذای مورد نیاز را برای مجموعه ها به میزان مورد قرارداد تامین کنند. این قرارداد می توان به صورت کوتاه مدت و یا بلند مدت انعقاد شود و مجموعه ها می توان با صرف هزینه کمتری این خدمت را از طریق کترینگ های صنعتی دریافت نمایند. همچنین شرکت هایی وجود دارند که می توانند کترینگ یا آشپزخانه های صنعتی را برای مجموعه های متقاضی راه اندازی کنند. در این صورت نیز مجموعه ها می توانند در زمینه تامین غذای مورد نیاز خود گام موفقی بردارند.

catering-maherniroo-5

بهترین مرکز ارائه خدمات سلف سرویس و خدمات کترینگ

سلف سرویس و خدمات کترینگ در شرکت تخصصی ماهر نیرو پارسا با بهترین کیفیت ارائه می شود. ما در این مجموعه تخصصی برای ارائه این خدمت بهترین امکانات از جمله بهترین سرآشپز و آشپزخانه صنعتی را تامین کرده ایم و می توانیم به عنوان پیمانکار تامین غذا در شهرک های صنعتی و کارخانجات و یا ادارات و غیره همکاری داشته باشیم. در واقع ما در این شرکت تخصصی سال هاست که در زمینه راه اندازی رستوران صنعتی برای مجموعه های متقاضی و همچنین تامین غذای کارخانجات و سازمان ها فعالیت داریم و همواره برای ارائه این خدمت با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت تلاش می کنیم. ما در این مجموعه تحت نظارت نهادهای حمایتی و قانونی فعالیت داریم و بابت حسن خدمات خود به مجموعه های متقاضی ضمانت کاری می دهیم. شما برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ، تامین غذای کارخانجات و سازمان ها و یا راه اندازی رستوران صنعتی و همچنین آشنایی با بهترین پیمانکار تامین غذا در شهرک های صنعتی می توانید با همکاران ما در شرکت ماهر نیرو پارسا تماس بگیرید.