بهترین مرکز تامین نیروی نگهداری فضای سبز

fazae-sabz-maherniroo-2


تامین نیروی نگهداری فضای سبز یک خدمت تخصصی است که امروزه شرکت های خدماتی مختلفی آن را ارائه می دهند. امروزه فضاهای سبز نقش مهمی در زندگی بشر دارند و با استفاده از آنها می توان جلوه های بصری و همچنین هوای مطبوع و مناسب ایجاد کرد. به همین دلیل امروزه فضاهای سبز در مراکز مختلفی راه اندازی می شوند و همچنین در بعضی از مراکز استفاده از آنها الزامی است. ایجاد فضاهای سبز در مراکز مختلف باید به صورت کارشناسی و همچنین با استانداردهای روز دنیا انجام گیرد، تا بتوان برای سال های طولانی از آنها بهره برداری کرد. برای این کار باید از دانش کافی برای نگهداری فضای سبز برخوردار بود. به عبارت دیگر نگهداری فضاهای سبز نسبت ایجاد آنها کاری سخت تر به شمار می رود، و باید این کار به صورت اصولی انجام شود تا بتوان سال های طولانی از آنها بهره برداری کرد. به همین دلیل ما در ادامه متن نکاتی در مورد نگهداری فضای سبز و نیروهای تخصصی آن ارائه می دهیم.

fazae-sabz-maherniroo-3

اهمیت تامین نیروی نگهداری فضای سبز

تامین نیروی نگهداری فضای سبز اقدامی است که باید آن را از میان افراد متخصص و حرفه ای در این زمینه انجام داد. فضای های سبز اصول نگهداری خاصی دارند و نباید شیوه نگهداری آنها را همسان با نگهداری درختان در باغ ها، و یا گیاهان در مزارع همسان دانست. این کار اگرچه با کشاورزی شباهت هایی دارد اما دارای تفاوت چشمگیری نیز می باشد. به همین دلیل باید تدابیر خاصی را اتخاذ کرد و بر اساس آنها این کار را انجام داد. معمولا برای ایجاد فضاهای سبز در مراکز مختلف هزینه های بالایی صرف می شود و اگر نتوان از فضاهای سبز ایجاد شده به درستی نگهداری کرد، این موضوع باعث اعمال ضررهای فراوان می شود. همچنین وجود فضای سبز در یک مرکز بر قیمت ملک آن نیز دارای تاثیرات مثبت است، و در نتیجه می توان با ایجاد و نگهداری فضای سبز در یک منطقه، همواره قیمت ملک خود را در شرایط مناسب نگه داشت.

fazae-sabz-maherniroo-4

نکات مهم در تامین نیروی نگهداری فضای سبز

تامین نیروی نگهداری فضای سبز باید از میان افراد خبره در این حوزه انجام گیرد. معمولا امروزه مشاهده می شود که نگهداری فضای سبز یک مجموعه به سرایداران و یا نگهبانان آنها واگذار می شود. در واقع عمدتا این اقدام به منظور جلوگیری از اعمال هزینه ها انجام می شود اما، در بیشتر این موارد پس از چند سال به کلی فضای سبز ایجاد شده از بین می رود، و در این حالت خسارت چند برابری به پروژه و مرکز مورد نظر اعمال می شود و باید ایجاد مجدد و یا در حالت خوشبینانه بهسازی فضای سبز مورد نظر انجام شود. اما با تامین نیروهای حرفه ای می توان از این ضررها جلوگیری کرد. فضاهای سبز، خصوصا فضاهای سبز دارای چند سال عمر، به ندرت به صورت یکباره نابود می شوند، به همین دلیل اگر مرقبت درستی از آنها انجام نشود، در مدت یک الی سه سال این فضاها از بین می روند. موارد مختلفی هستند که سلامت یک فضای سبز را با خطر مواجه می کنند. بیماری های گیاهی و درختان، استفاده نادرست از کودهای طبیعی و شیمیایی، آبیاری غیر اصولی، افزایش یافتن شوری خاک و غیره مواردی هستند که می توانند سلامت و شادابی یک فضای سبز را با خطر مواجه کنند. به همین دلیل لازم است برای نگهداری از این فضاها به افراد متخصص و حرفه ای دسترسی داشت، و آنها را برای این کار استخدام نمود.

fazae-sabz-maherniroo-5

مراحل و شرایط تامین نیروی نگهداری فضای سبز

تامین نیروی نگهداری فضای سبز به مانند تامین دیگر نیروهای کاری شرایط خاصی دارد و باید برای گزینش افراد به مهارت آنها توجه داشت. در حالت کلی از مهمترین مراحل تامین نیروی نگهداری فضای سبز می توان به این موارد اشاره کرد:

  • تعیین نیاز: برای این کار باید قبل از فراخوان دادن و با توجه به نیاز فضای سبز تعداد نیروی نگهداری آن مشخص شود. همچنین برای اینکه از تخصص آنها مطلع بود باید شرایطی تعریف کرد که از جمله آنها می توان به سابقه کار در این حرفه، سلامت جسمانی و غیره اشاره کرد.
  • فراخوان دادن: پس از اینکه نیاز پروژه و شرایط آن معلوم شد باید فراخون جذب نیرو را از طریق رسانه های پربازدید انجام داد. برای این کار نیازمندی های روزانه و فضای مجازی بهترین گزینه هستند. در فراخوان باید شرایط خود را اعلام نمود تا افراد واجد شرایط بتوانند ثبت نام کنند.
  • ثبت نام: پس از دادن فراخوان باید بلافاصله مرحله ثبت نام را شروع کرد. این کار را می توان به صورت حضوری و غیرحضوری انجام داد. در زمان ثبت نام و یا در پایان آن باید داوطلبان را از زمان مصاحبه مطلع کرد.
  • انجام مصاحبه: در این مرحله باید از کارشناسان استخدام و فضای سبز کمک گرفت تا بتوان نیروهای زبده و ماهر را گزینش کرد.

انجام مراحل استخدامی: پس از طی نمودن مراحل گزینش و انتخاب افراد باید کار استخدام موقت و یا دائم آنها را انجام داد. معمولا برای این کار باید با افراد مورد نظر قرار داد بست، و از آنها ضمانت های کاری را دریافت نموده، و در مقابل خدمات استخدامی مثل بیمه و حقوق را برای آنها در نظر گرفت.

fazae sabz-maherniroo-6

بهترین شیوه برای تامین نیروی نگهداری فضای سبز

تامین نیروی نگهداری فضای سبز به صورت دائم کار چندان به صرفه ای نیست چون نگهداری فضای سبز جز در موارد خاص و گسترده نیاز به نیروی خاص و دائمی ندارد. به همین دلیل برای جلوگیری از اعمال هزینه ها و همچنین برای رهایی از قانون های پیچیده استخدامی توصیه می شود برای دریافت خدمات نگهداری فضای سبز به شرکت های واسط و یا خدماتی مراجعه شود. این مراکز به صورت قراردادی کار نگهداری فضای سبز مراکز مختلف را متقبل می شوند و بابت حسن انجام کار به طرفین کاری خود ضمانت می دهند. ما در شرکت ماهر نیرو پارسا این خدمات را ارائه می دهیم، و می توانیم با بهترین تعرفه و مناسب ترین شرایط کار نگهداری فضای سبز مراکز مختلف را انجام دهیم. ما برای انجام این کار از کارشناسان این حوزه کمک گرفته ایم و به کمک آنها بهترین نیروهای کاری را استخدام کرده ایم. نیروی های نگهداری فضای سبز شرکت ماهر نیرو پارسا به صورت تخصصی در مورد این شغل آموزش دیده اند و می توانند کار نگهداری انواع فضاهای سبز بزرگ و کوچک را با بهترین شرایط ممکن انجام دهند. همچنین ما در شرکت ماهر نیرو پارسا در زمینه ایجاد فضای سبز نیز فعالیت داریم و می توانیم به پشتوانه نیروی های خود کار ایجاد و نگهداری انواع فضای سبز را انجام دهیم. شما برای کسب اطلاعات بیشتر در این حوزه می توانید با کارشناسان ما در این مجموعه در تماس باشید و از آنها بابت ایجاد و نگهداری انواع فضای سبز مشاوره رایگان دریافت نمایید.