تامین نیروی انسانی خدماتی در شرکت ماهر نیرو پارسا

niroo-ensani-khadamati-maherniroo

تامین نیروی انسانی یکی از اصول مهم راه اندازی پروژه ها، مراکز، صنایع، اماکن تجاری و صنعتی یا کسب و کارها و غیره می باشد. در واقع هر چقدر یک مجموعه مکانیزه و مجهز باشد باز هم به نیروهای انسانی نیاز دارد. علاوه بر این نیروهای انسانی در امورات خرد مثل امورات خدماتی، نظافتی و غیره نیز به کار گرفته می شوند و به همین دلیل تامین نیروی انسانی اولین اقدامی است که جهت راه اندازی یک پروژه باید به آن اندیشید. امروزه تامین نیروهای انسانی مراکز مختلف به صورت های گوناگونی انجام می گیرد و در حال کلی و عمومی نیروهای انسانی یک مجموعه به صورت موقت و یا دائم استخدام می شوند. همواره یکی از دغدغه های مراکز مختلف در تامین نیروهای انسانی گزینش اصولی و همچنین انجام تعهدات نسبت به آنها بوده است. به همین دلیل مراکزی راه اندازی شده اند که در زمینه تامین نیروی انسانی به مجموعه های متقاضی خدمت رسانی می کنند. یکی از این مراکز شرکت خدمات ماهر نیرو پارسا است. ما در این شرکت تخصصی علاوه بر تامین نیروهای انسانی در زمینه تهیه غذا و کترینگ صنعتی، تامین نیروی نگهبان و تجهیزات حفاظتی، ایجاد و نگهداری فضای سبز فعالیت داریم و در نتیجه متقاضیان و مجموعه های علاقه مند می توانند جهت تامین نیروهای انسانی و همچنین  نیروی خدماتی ماهر مورد نیاز خود در حوزه های مختلف با ما در ارتباط باشند.

niroo-ensani-khadamati-maherniroo-1

تامین نیروی انسانی در چه حوزه هایی انجام می شود و نکات مهم آن چیست؟

تامین نیروی انسانی یک اقدام است که می تواند برای رشته های کاری مختلف و به صورت وسیع و یا تعداد کم صورت گیرد. نیروهای انسانی گاه می توانند تخصصی و گاه غیرتخصصی باشند. برای مثال برای انجام امورات دفتری و یا حسابداری باید نیروهایی را به خدمت گرفت که دارای مهارت حسابداری باشند و بتوانند این کار را به خوبی انجام دهند. و یا اینکه برای تامین نیروهای انسانی رانندگی در یک خط واحد نیز باید افرادی انتخاب شود که از مهارت لازم برای رانندگی با اتوبوس برخوردار باشند. اما برای امورات خدماتی مثل نظافت و جابجایی اثاثیه چنین مهارتی مورد نیاز نیست و داشتن یک سری شرایط عمومی مثل سلامت جسمی و همچنین سلامت روحی و روانی کافی می باشد. به طور کلی تامین نیروهای انسانی در دو حوزه نیروهای تخصصی و غیرتخصصی انجام می گیرد که از نیروهای تخصصی می توان به نیروهای امورات دفتری، خطوط تولید، امورات تاسیساتی، مهندسین پروژه ها و غیره اشاره کرد. اما از نیروهای غیرتخصصی نیز می توان به نیروهای امورات خدماتی مثل نظافت، بارگیری و تخلیه بار، امورات پذیرایی و غیره اشاره کرد.

niro-ensani-maherniroo-3

مراحل تامین نیروی انسانی خدماتی

تامین نیروی انسانی در رشته های مختلف با هم تفاوت دارد. و بسته به نوع شغل و مهارت های مورد نیاز باید از شیوه های مختلفی برای انجام آن استفاده کرد. در نتیجه باید مراحل تامین نیروی انسانی خدماتی را بر اساس الگوهای تعریف شده و استاندارد انجام داد. به طور کلی اولین مرحله هر استخدامی تعیین نیاز می باشد. به همین دلیل مراکز مختلف برای تامین نیروی انسانی و خدماتی خود باید در مرحله اول نیاز خود را مشخص کنند. برای این کار باید از کارشناسان هر بخش کمک گرفت. پس از مشخص شدن میزان نیاز باید نسبت به فراخوان دادن در رسانه های مختلف اقدام کرد تا افراد واجد شرای از موضوع آگاه شوند. پس دادن فراخون نیز ضمن مشخص نمودن زمان مصاحبه و یا آزمون علمی در صورت نیاز، باید ثبت نام از متقاضیان را انجام داد. پس از انجام این کار آزمون های علمی، مصاحبه ای و یا در صورت نیاز هر دو انجام می شوند، و در نهایت از بین متقاضیان بهترین افراد برای انجام امورات خدماتی گزینش می شوند. البته این اقدام پایان کار نیست و پس از این کار باید امورات استخدامی این افراد انجام گیرد که آن نیز مراحل متعددی دارد، و باعث ایجاد یک سری تعهدات دو طرفه می شود. با این تفاسیر مشخص می شود که تامین نیروی انسانی خدماتی کاری تخصصی و نیازمند زمان می باشد که می توان با کمک شرکت های فعال در این زمینه از دغدغه های آن دوری جست و نیروی کاری مورد نیاز خود را به بهترین نحو ممکن تامین نمود.

تامین نیروی انسانی و خدماتی در شرکت خدمات ماهر نیرو پارسا

تامین نیروی انسانی در حوزه ها و رشته های مختلفی انجام می گیرد. یکی از این حوزه ها امورات خدماتی می باشد. در حالت کلی تامین نیروی خدماتی برای انجام امورات مختلف مثل نظافت، آبدارچی و تهیه خوراکی های پذیرایی، انجام پذیرایی، بارگیری و تخلیه بار، جابه جایی اثاثیه، نصب تابلوها، اعلانات و غیره انجام می گیرد و این نیروهای خدماتی باید در انجام آن مهارت داشته باشند. همچنین این نیروها برای اینکه بتوانند امورات خود را انجام دهند نیاز به یک سری شرایط اخلاقی، مهارتی و جسمانی هستند.  برای مثال این نیروها باید از سلامت جسمی مناسب برخوردار باشند تا بتوانند امورات محوله خود را انجام دهند. همچنین داشتن حسن اخلاق و مهارت برقراری رابطه مناسب و معاشرت درست با جامعه کاری خود از دیگر ویژگی های نیروهای خدماتی می باشد که باید از آنها برخوردار باشند. در نتیجه لازم است مراکز مختلف پس از تامین نیروهای انسانی آموزش های لازم را بر اساس دستورالعمل های عمومی و اختصاصی به این نیروها انتقال دهند که انجام این کار علاوه بر صرف هزینه و وقت، به نوعی تخصصی می باشد. با این تفاسیر توصیه می شود مراکز مختلف برای تامین نیروی خدماتی خود از شرکت های تخصصی در این زمینه همکاری لازم را دریافت کنند. ما در شرکت خدماتی ماهر نیرو پارسا آمادگی داریم با تامین نیروی خدماتی و همچنین فعالیت به عنوان پیمانکار خدمات نظافتی در زمینه انجام امورات خدماتی به مجموعه های متقاضی خدمت رسانی کنیم.

niro-ensani-maherniroo-4

مزایای تامین نیروی انسانی از شرکت خدماتی ماهر نیرو پارسا

تامین نیروی انسانی اقدامی است که  امروزه توسط شرکت های مختلفی انجام می گیرد و این شرکت ها هر کدام در حوزه و یا حوزه هایی تخصص دارند. ما در شرکت تخصصی خدماتی ماهر نیرو پارسا سال هاست که در زمینه تامین نیروی انسانی برای پروژه های مختلف فعالیت داریم و در طول سال ها فعالیت خود توانسته ایم با شرکت های مختلفی همکاری داشته باشیم و در این زمینه، بهترین خدمات را به طرفین کاری خود ارائه می دهیم. ما در این مجموعه در زمینه تامین نیروی خدماتی ماهر تخصصی و غیرتخصصی فعالیت داریم و می توانیم برای پیمانکار خدمات نظافتی، و همچنین تامین نیروهای انسانی اماکن تجاری و صنعتی با علاقه مندان همکاری کنیم. همچنین ما در این مجموعه بابت حسن کار نیروهای کاری خود به مجموعه ها و افراد متقاضی ضمانت کاری می دهیم. شما برای کسب اطلاعات بیشتر و تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود می توانید با همکاران ما در شرکت ماهر نیرو پارسا در تماس باشید و از آنها بابت تامین بهترین نیروهای کاری در حوزه های مختلف از جمله تامین نیروی خدماتی مشاوره رایگان دریافت نمایید.