تامین نیروی خدماتی مجتمع های تجاری در شرکت ماهر نیرو پارسا

niro-nezafat-maherniroo-1

نیروی خدماتی مجتمع های تجاری در زمره مهمترین نیروهای این مجموعه ها به شمار می روند و تامین اصولی و حرفه ای آنها از اولین و مهمترین قدم هایی است که برای راه اندازی و گسترش این مجموعه ها بایستی برداشته شود. در عصر حاضر انسان اکثر نیازهای خود را را از محیط های پیرامون تامین می کند و به همین دلیل برای تامین نیازهای ضروری و غیر ضروری خود به جامعه پیرامون خود نیاز دارد، و بهترین مکان برای تامین انواع نیازهای او مجتمع های تجاری و فروش می باشند. البته مجتمع های تجاری محدود به فروش نیستند و در این مراکز غیر از عرضه و فروش کالا امورات تجاری مختلفی مثل خدمات و غیره نیز ارائه می شوند. مراکز تجاری برای فعالیت خود بیش از هر چیز به نیروهای انسانی نیاز دارند. در واقع امروزه سعی می شود در حرفه های مختلف از نیروهای انسانی کاسته شود اما در مجتمع های تجاری این مورد به عکس است و همواره استفاده از نیروهای انسانی در این مراکز لازم و ضروری می باشد و تصور این محیط ها، بدون نیروهای انسانی تقریبا غیر ممکن است. نیروهای انسانی در رشته های مختلفی جهت کار در محیط های تجاری به کار گرفته می شوند که می توان در حالت کلی آنها را در دو دسته نیروهای تخصصی و غیر تخصصی تقسیم بندی نمود. نیروهای تخصصی شامل افرادی مثل مدیریت، حسابدار، انبار دارو غیره می شوند و نیروهای غیر تخصصی و یا به عبارت بهتر خدمات عمومی شامل نیروهای نظافتی، نیروهای نگهبانی، نیروهای حمل و نقل اثاثیه غیره می باشند. در نتیجه می توان نیروهای کاری فعال در مجتمع های تجاری را متنوع دانست. در میان این نیروهای خدماتی از جایگاه و اهمیت ویژه ای در مجتمع های تجاری برخوردار هستند که ما در ادامه متن در این مورد توضیحاتی ارائه می دهیم.

niro-nezafat-maherniroo-2

اهمیت تامین نیروی خدماتی مجتمع های تجاری

نیروی خدماتی مجتمع های تجاری در چندین رشته مختلف تامین می شوند. نیروهای خدماتی شامل نیروهای نظافتی، نیروهای نگهبانی، نیروهای بارگیری و تخلیه بار، نیروهای تاسیساتی و غیره می باشند. هر کدام از این نیروها اهمیت خاص و ویژه ای در مجتمع های تجاری دارد و با اطمینان می توان گفت که بدون آنها فعالیت مجتمع های تجاری ناممکن خواهد بود. به همین دلیل توصیه می شود که این نیروها به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای تامین شوند. نیروهای نظافتی کار نظافت قسمت های مختلف یک مجموعه تجاری را بر عهده دارند و تمیزی از لازمه های اصلی هر مرکزی به شمار می رود. در کنار این موضوع نظافت اصولی در مجتمع های تجاری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و می تواند بر میزان مراجعه بازدیدکنندگان و همچنین موفقیت تجاری اصناف و یا حرفه های این محل ها تاثیرگذار باشد. به همین دلیل می توان با بهره گیری از نیروهای خدماتی و نظافتی حرفه ای، یک مجتمع تجاری تمیز و مناسب داشت و برای مراجعه کنندگان و فعالین یک محل مناسب را فراهم کرد. نیروهای خدماتی نگهبانی نیز نقش موثری در تامین امنیت یک مجتمع تجاری دارند، و به وسیله حضور آنها فعالین این مراکز و مراجعه کنندگان با اطمینان خاطر بیشتری امورات کاری خود را انجام می دهند. نیروهای بارگیری و تخلیه بار نیز با کمک کردن در رساندن بار به مراکز فروش و یا خروج از آنها نقش موثری دارند و کیفیت کاری آنها رابطه بین خریداران و فروشندگان را محکم تر می کنند. البته نیروهای خدماتی ممکن است در بخش های مختلف و دیگر یک مجتمع تجاری به خدمت گرفته شوند که در هر صورت وجود آنها برای بقا و فعالیت حرفه ای یک مرکز تجاری لازم و ضروری می باشد. برای تامین نیروی خدماتی مجتمع های تجاری نکات مهمی وجود دارند که ما در ادامه متن به بررسی آنها می پردازیم.

niroo-khadamati-maherniroo-3

نکات مهم در تامین نیروی خدماتی مجتمع های تجاری

نیروی خدماتی مجتمع های تجاری در کنار اینکه نیروهای مهمی هستند معمولا به قسمت های مختلف یک مجتمع تجاری دسترسی دارند و به همین دلیل بایستی در تامین آنها نکات امنیتی را لحاظ کرد. متاسفانه در سالیان اخیر به وفور مشاهده شده که مجرمان و سارقانی با قرار گیری در پوشش نیروهای زحمت کش و و موثر خدمات عمومی به مجتمع های تجاری ورود کرده اند و پس از طی یک دوره شناسایی زمینه را برای انجام یک سرقت و یا جرم های مرتبط دیگر فراهم کرده اند. به همین دلیل مهمترین موردی که در تامین نیروی خدماتی مجتمع های تجاری باید به آن توجه داشت، انتخاب افراد مطمئن و مورد اعتماد است. همچنین نکته دیگری که در تامین نیروهای خدماتی مجتمع های تجاری باید به آن توجه نمود، انتخاب افراد متعهد و کوشا در این حرفه است. اگر فردی به حرفه خود علاقه نداشته باشد بی شک در انجام امورات خود موفق نخواهد بود و این موضوع در مورد کارگران خدماتی می تواند به صورت مستقیم بر خدمات و جایگاه مجتمع تجاری در میان مراجعه کنندگان تاثیر منفی داشته باشد. آمادگی جسمانی مورد مهم دیگری است که برای تامین نیروی مورد نیاز در کلیه امور خدماتی در کل کشور به آن توجه می شود و در مورد مجتمع های تجاری نیز بایستی به آن توجه داشت. در این صورت می توان نیروهایی مناسب و آماده را به خدمت گرفت.

niroo-khadamati-maherniroo-4

بهترین شیوه تامین نیروی خدماتی مجتمع های تجاری

نیروی خدماتی مجتمع های تجاری و تامین آنها اقدامی است که می توان آن را به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم انجام داد. منظور از شیوه مستقیم تامین نیروی مورد نیاز به صورت مستقیم و با استفاده از شیوه های معمول است. در این حالت مراکز و مجتمع های تجای نیروی انسانی و خدماتی مورد نیاز خود را به صورت شخصی و از طریق روش های معمول تامین می کنند که این اقدام، مشکلات و دردسرهای خاص خود را دارد. در مقابل چنین روش، استخدام غیر مستقیم قرار دارد. در طی این اقدام مراکز مختلف نیروی انسانی مورد نیاز خود را از طریق یک شرکت واسط تامین می کنند. این شرکت ها کیفیت و سلامت کاری نیروهای خود را تایید و امورات مربوط به حقوق و مزایای آنها را بر عهده می گیرند و به همین دلیل مراکز مختلف از جمله مجتمع های تجاری می توانند با کمترین دغدغه نیروی مورد نیاز خود را تامین کنند. این شرکت ها در نقاط مختلف کشور فعالیت و نمایندگی دارند و می توان از خدمات آنها استفاده کرد. جهت تامین تامین نیروی انسانی تهران و یا تامین نیروی خدماتی کرج و یا حتی دیگر شهرهای کشور مثل تامین نیروی خدماتی تبریز می توان از شرکت های حرفه ای در این زمینه، مثل شرکت ماهر نیرو پارسا خدمت دریافت نمود.

niro-nezafat-maherniroo-6

تامین نیروی خدماتی مجتمع های تجاری در شرکت ماهر نیرو پارسا

نیروی خدماتی مجتمع های تجاری و همچنین تامین نیروی انسانی تهران از طریق شرکت ماهر نیرو پارسا امکان پذیر است . ما در این مجموعه به صورت تخصصی و حرفه ای در زمینه تامین نیروهای انسانی در رشته های تخصصی و غیر تخصصی فعالیت داریم و تا به امروز توانسته ایم با بسیار از شرکت ها و مراکز تجاری همکاری داشته باشیم. شما برای تامین نیروی خدماتی کرج، تامین نیروی خدماتی تبریز، و به طور کلی تامین نیروی مورد نیاز کلیه امور خدماتی در کل کشور می توانید با همکاران ما در شرکت تخصصی ماهر نیرو پارسا در تماس باشید و ضمن دریافت مشاوره رایگان، از شرایط ویژه همکاری ما مطلع شوید.