بهترین مرکز تخصصی تامین نیروی انسانی

niro-ensani-maherniroo-1

تامین نیروی انسانی موردی است که همواره مراکز تولیدی، خدماتی و به طور پروژه های مختلف خصوصی و دولتی به آن نیاز دارند و این اقدام برای مدت ها توان و نیروهای مراکز متقاضی را گرفته، و باعث اعمال هزینه های زیاد و از دست رفتن زمان و کاهش بازدهی آنها می شود. از طرفی این اقدام یک کار تخصصی است و باید به صورت اصولی انجام گیرد تا نیروهای انسانی جذب شده دارای بازدهی بوده و بتوانند برای پروژه مورد نظر  مفید باشند. امروزه شرکت ها و مراکز مختلفی در سراسر کشور وجود دارند که هر کدام از آنها در زمینه یا زمینه هایی خاص فعالیت دارند و به همین دلیل برای امورات خود نیاز به افراد خاصی دارند تا بتوانند اهداف کاری خود را پیش برند. آنها می بایستی برابر استانداردهای تعریف شده کار تامین نیروی انسانی خود را انجام دهند. انجام این کار مراحل مختلفی دارد که ما در ادامه این متن به معرفی آنها می پردازیم.

niro-ensani-maherniroo-3

مراحل تامین نیروی انسانی مورد نیاز

تامین نیروی انسانی برای تمامی شرکت ها  و پروژه های دولتی و خصوصی دارای استانداردهایی است که معمولا شرکت های متقاضی باید آنها را رعایت کنند. در حالت کلی از مهمترین مراحل تامین و گزینش نیروی انسانی می توان به این موارد اشاره کرد:

  • مشخص نمودن نیاز: قبل از هر گونه اقدامی برای درخواست نیروی انسانی باید از نیاز خود مطلع بود و بر اساس آن کار تامین نیرو را انجام داد. درخواست کمتر و بیشتر نیروی انسانی می تواند باعث ایجاد دردسرها و یا اعمال هزینه های مجدد شود. به همین دلیل باید تعداد افراد مورد نیاز برای هر شغل و شرایط اولیه آنها مشخص شود.
  • فراخون دادن: دومین مرحله مهم برای تامین نیروی کاری مورد نیاز دادن فراخون در رسانه های مجازی و مکتوب است. با این شیوه می توان افراد که دارای توان و تخصص هستند را مطلع کرده و برای ثبت نام دعوت نمود. در فراخون باید نیازها، شرایط و زمان ثبت نام اعلام شود.
  • انجام ثبت نام: امروزه ثبت نام ها معمولا به صورت حضوری و یا غیر حضوری انجام می گیرد. به همین دلیل شرکت ها متقاضی نیروی انسانی باید زیرساخت های مناسب انواع ثبت نام را فراهم کنند.
  • انجام آزمون علمی: معمولا برای برخی از شغل ها نیاز است که قبل از آزمون عملی، آزمون علمی برگزار شود. به همین دلیل مراکز متقاضی نیروی انسانی باید شرایط برگزاری این آزمون ها را فراهم کنند.
  • انجام آزمون عملی یا مصاحبه: در این مرحله افرادی که در آزمون های علمی موفق شده اند، برای بررسی توانایی کار به آزمون عملی دعوت می شوند. در این مرحله بر اساس شغل های مورد نیاز توانایی افراد سنجیده و افراد مناسب انتخاب می شوند.

اعمال قرارداد یا استخدام: پس از انتخاب افراد مناسب باید با آنها به صورت موقت یا دائم قرار داد بست، و قوانین استخدامی مثل تست های پزشکی، بیمه، تعیین حقوق و غیره را انجام داد.

niro-ensani-maherniroo-3

نکات مهم در تامین نیروی انسانی

تامین نیروی انسانی همانگونه که از مطالب ذکر شده در بخش قبل مشخص می شود، یک کار زمانبر می باشد و نیازمند زیرساخت های مختلف و فراهم نمودن شرایط خاص و مختلف است. این فرآیند زمانی سخت می شود که تعداد نیروی های انسانی مورد نیاز و تعداد متقاضیان زیاد بوده و یا تعداد شغل های مورد نیاز متعدد باشد. در این صورت ممکن است مدت ها بخش قابل توجهی از توان یک مجموعه صرف این کار شود. به همین دلیل این مسائل سخت باعث شده که همواره مراکز مختلف برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود به خاطر این شرایط سخت دچار دغدغه باشند.. در حالی که تامین نیروی های انسانی ماهر و موثر می تواند به بازدهی و پیشرفت کلی یک پروژه کمک کرده و سود آوری آن را افزایش دهد. امروزه مراکز مختلفی در سراسر کشور راه اندازی شده اند که به صورت تخصصی کار تامین نیروی انسانی را انجام می دهند. برای واگذاری کار تامین نیروهای انسانی به این مراکز باید نکات مهمی را مد نظر داشت که در ادامه متن به ذکر تعدادی از آنها پرداخته می شود.

چه مراکزی برای تامین نیروی انسانی مناسب هستند؟

تامین نیروی انسانی در رشته های شغلی مختلف یک کار تخصصی است و همواره دارای اهمیت است. فرقی ندارد که رشته شغلی مورد نظر چه می باشد. در حالت کلی برای گزینش یک آبدارچی تا یک مهندس ارشد باید، استانداردهای تعریف شده را به کلی رعایت کرد، تا بتوان یک فرد و انتخاب درستی را انجام داد. بی شک افراد زیادی در جامعه وجود دارند که می توانند با توان خود به تامین نیاز یک مجموعه کمک کنند، به همین دلیل باید به مراکزی مراجعه شود که به صورت تخصصی در این حوزه فعالیت دارند و برابر با استانداردهای روز دنیا و به کمک بهترین کارشناسان این حوزه، کار تامین نیروی انسانی پروژه های مختلف را انجام می دهند. قطعا برای انتخاب یک مرکز تخصصی در این حوزه بررسی بازدهی نیروهای آنها در پروژه های مختلفی می تواند یک راهگشا بوده، و ابزار سنجش قرار گیرد. همچنین پایبندی به تعهدات و ارائه بهترین خدمات موردی است که می تواند در انتخاب یک مرکز خدمات نیروی انسانی مفید باشد.

niro-ensani-maherniroo-4

مرکز تخصصی تامین نیروی انسانی

تامین نیروی انسانی خدمتی است که ما در شرکت ماهر نیرو پارسا به آن فعالیت داریم و برابر تمامی استانداردهای روز دنیا و قوانین کلی کشور آن را انجام می دهیم. ما در این شرکت تخصصی برای ارائه خدمات نیروی انسانی و تامین مناسب ترین نیروها از بهترین کارشناسان این حوزه کمک گرفته، و ابزار مختلف را به خدمت گرفته ایم تا بتوانیم با بهترین کیفیت و در کوتاه ترین زمان نیاز شرکت های مختلف را تامین کنیم. ما در این مجموعه ضمن تامین نیروهای انسانی مورد نیاز پروژه های مختلف، امورات استخدامی، بیمه، تست های پزشکی و غیره را با بالاترین کیفیت انجام می دهیم، و نیروهای کاری آماده را در اختیار مجموعه های متقاضی قرار می دهیم. شرکت ماهر نیرو پارسا آمادگی دارد کار تامین نیروی انسانی در رشته های مختلف و برای پروژه های متقاضی در سراسر استان تهران و کشور انجام دهد. شما برای کسب اطلاعات بیشتر در این حوزه و دریافت مشاوره رایگان می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.