شرکت تخصصی تامین نیروی نگهبان

niroo-ensani-amaken-tejari-4

تامین نیروی نگهبان بهترین اقدامی است می توان در حوزه تامین امنیت یک محیط برداشت. ما در جهانی زندگی می کنیم که میلیاردها نفر انسان بر روی آن زندگی می کنند، و هر کدام از آنها خصایل اخلاقی خود را دارند، و به همین دلیل بی شک بزهکاری و جرم یک موضوع مهم است که در تمامی جوامع بشری وجود دارد و از طرفی یک موضوع غیر قابل انکار می باشد. به همین دلیل لازم است در تمامی جوامع نیروهایی وجود داشته باشند که بتوانند با اقدامات خرابکارانه این افراد در محیط های مختلف به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم مقابله کنند. این نیروها همان نگهبانان هستند که در مراکز مختلف به کار گرفته می شوند. استفاده از این نیروها علاوه بر تامین امنیت محیط، از بروز جرم تا حدود زیادی جلوگیری می کند. بر طبق تحقیقات انجام شده در مکان هایی که از نیروی نگهبان استفاده می شود، بروز جرم تا حدود زیادی کاهش یافته است. همچنین امروزه از تجهیزات امنیت الکترونیک در مکان های مختلف نیز استفاده می شود که این تجهیزات عمدتا جنبه نظارتی دارند و نمی توان از آنها انتظار بازدهی واقعی و صد در صدی داشت. به همین دلیل بهترین اقدام برای ایجاد امنیت در یک محیط تامین نیروی نگهبان است.

niro-negahban-maherniroo-2

تامین نیروی نگهبان باید از میان چه افرادی انجام گیرد؟

تامین نیروی نگهبان برای محیط های مختلف باید با استانداردهای تعریف شده در این حوزه و با دقت و وسواس بالا انجام گیرد. نیروهای نگهبان افرادی هستند که به اصطلاح بر سرمایه، آبرو و اعتبار یک مجموعه نگهبان هستند و به همین باید از اعتبار و توان کافی در این زمینه برخوردار باشند. برای مثال تامین نیروی نگهبان باید از میان افرادی انجام شود که فاقد سوء پیشینه کیفری هستند. همچنین داشتن آمادگی جسمانی یکی از دیگر توانایی های یک فرد نگهبان به شمار می رود. به طور کلی نگهبانی در هر محیطی اصول خاصی دارد و یک نگهبان باید به طور کلی از آمادگی کامل برای نگهبانی در یک محیط برخوردار باشد.

تامین نیروی نگهبان یک کار تخصصی است که باید برای انجام آن از روش های استاندارد و تعریف شده استفاده کرد تا بتوان بهترین و شایسته ترین فرد را به خدمت گرفت. در ادامه این متن مراحل گزینش و انتخاب یک نیروی نگهبان توضیح داده می شود.

niro-negahban-maherniroo-3

مراحل تامین نیروی نگهبان

تامین نیروی نگهبان به مانند تامین دیگر نیروهای مورد نیاز یک مجموعه، امری تخصصی به شمار می رود و بایستی از طریق راه های خاص خود انجام گیرد. برای تامین این نیرو باید در مرحله اول نیاز خود را مشخص کرده و تعداد نیروی نگهبان مورد نیاز خود را در پست های مختلف تعریف کنید.. پس از انجام این کار بایستی نسبت به فراخوان از طریق رسانه های مجازی و مکتوب اقدام کرد، و یک زمان برای ثبت نام مشخص کرد. همچنین در فراخوان ها باید شرایط مد نظر خود را اعلام کنید تا افراد اصلح به شما مراجعه کنند. بعد از این کار باید با افراد مورد نیاز خود مصاحبه کرده و از میان واجدین شرایط بهترین گزینه را انتخاب کنید. در نهایت پس از انتخاب فرد یا افراد مورد نظر، بایستی نسبت به استخدام آنها اقدام کرد. استخدام می تواند به صورت موقت یا دائم باشد، و بایستی بر این اساس موضوع کار استخدام صورت گیرد. همچنین استخدام این افراد باید بر اساس قوانین تعریف شده اداره کار انجام گیرد. در حالت کلی تامین نیروهای انسانی مورد نیاز در حوزه نگهبانی کاری سخت و زمان گیر بوده و کوچکترین اشتباه در این حوزه می تواند به انتخاب یک فرد نالایق ختم شود. به همین دلیل بایستی کار تامین این نیروها را به صورت تخصصی انجام داد. برای این کار می توان از شرکت های تخصصی تامین نیروی نگهبان و تجهیزات حفاظتی کمک گرفت. کمک گرفتن از این شرکت ها دارای مزایای زیادی است که در ادامه متن به معرفی آنها می پردازیم.

niro-negahban-maherniroo-4

مزایای تامین نیروی نگهبان و تجهیزات حفاظتی از شرکت های تخصصی

تامین نیروی نگهبان و تجهیزات حفاظتی از شرکت های تخصصی دارای مزایای زیادی است. برای مثال با کمک گرفتن از این مراکز نیازی به طی نمودن مراحل سخت و هزینه بر استخدامی نیست و می توان طی قراردادی با شرکت های تخصصی این حوزه، نیروهای نگهبانی متخصص را به خدمت گرفت. با این کار نیازی به بیمه کاری این نیروها نیست و در واقع این نیروها تحت فرمان شرکت تخصصی خود هستند،  و امورات حقوقی و بیمه آنها در وظایف شرکت های ارائه دهنده است. همچنین آنها بر اساس قرارداد شرکت خود،  و البته قوانین شما با شرکت یا مجموعه شما فعالیت می کنند. همچنین شرکت های طرف برای تامین این افراد و کیفیت کاری آنها به شما ضمانت می دهند، و در این صورت می توان از کیفیت کاری آنها مطمئن بود. استخدام نیروهای نگهبانی به تنهایی کافی نیست و نگهبان یک مجموعه باید از تجهیزات نگهبانی برخوردار باشد و تامین این تجهیزات نیاز به صرف هزینه دارد، اما اگر تامین نیروهای مورد نیاز از طریق شرکت های تخصصی انجام گیرد، نیازی به تامین تجهیزات آنها نیست و این تجهیزات از طریق همان شرکت تخصصی به نگهبانان ارائه می شوند.

niro-negahban-maherniroo-5

بهترین شرکت تخصصی تامین نیروی نگهبان و تجهیزات حفاظتی

تامین نیروی نگهبان و تجهیزات حفاظتی برای مجموعه شخصی و دولتی، صنایع تولیدی، محلات و غیره خدمتی است که ما در شرکت ماهر نیرو پارسا آن را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت انجام می دهیم. ما در این مجموعه تخصصی در زمینه تامین نیروی انسانی برای مشاغل مختلف فعالیت داریم و در حوزه نیروی نگهبانی نیز بهترین و شایسته ترین افراد را به خدمت گرفته ایم که از آمادگی جسمانی کافی، تخصص بالا و همچنین شرافت کاری برخوردار هستند.  ما در این مجموعه بابت حسن کار آنها به پروژه های مختلف ضمانت می دهیم و همچنین ما آمادگی داریم کار تامین نیروهای تخصصی نگهبانی را به صورت کم و گسترده برای پروژه های مختلف انجام دهیم. ما در شرکت ماهر نیرو پارسا برای تامین نیروهای نگهبانی آمادگی داریم با مجموعه های کوچک و بزرگ قراردادهای کوتاه و بلند مدت انعقاد نماییم. شما برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تامین نیروی نگهبان و تجهیزات حفاظتی شرکت ماهر نیرو پارسا می توانید با همکاران ما در این مجموعه تخصصی تماس گرفته، و ضمن دریافت مشاوره رایگان، سفارشات خود را ثبت نمایید.