تامین نیروی نگهبان و تجهیزات حفاظتی در مراکز صنعتی

niro-negahban--maherniroo-1

تامین نیروی نگهبان برای مراکز صنعتی یکی از بهترین و مناسب ترین اقداماتی است که می توان برای تامین امنیت این مراکز انجام داد. امنیت و تامین آن در محیط های مختلف یک امر ضروری است که باید حتما آن را لحاظ کرده و از بروز اتفاقات مختلف در یک مکان و همچنین وقوع جرم پیشگیری کرد. برای اینکار می توان از نیروی انسانی و تجهیزات مختلف استفاده کرد. مراکز صنعتی معمولا به دلیل وسعت کاری خود، نیروها و پرسنل زیادی دارند و به همین دلیل کنترل ورود و خروج آنها، کنترل ورود و خروج  مراجعین دیگر در کنار تامین امنیت در ساعات غیر کاری و غیره، اموراتی هستند که افراد نگهبان مراکز صنعتی باید آن را انجام دهند. نگهبانان مراکز صنعتی بهتر است از توانایی بالایی برای انجام امورات نگهبانی برخوردار باشند و باید بر اساس وسعت پروژه، راه های ورود و خروج آنها و غیره تعداد نگهبان لازم را تعیین کرد. به همین دلیل می توان انتخاب و گزینش نیروهای نگهبانی یک پروژه را کاری تخصصی دانست. ما در ادامه متن در مورد تامین نیروی نگهبان و تجهیزات حفاظتی مراکز صنعتی مطالبی ارائه می دهیم.

niro-negahban--maherniroo-2

ویژگی های افراد مناسب برای تامین نیروی نگهبان در مراکز صنعتی

تامین نیروی نگهبان در مراکز صنعتی باید بر اساس استانداردهای تعریف شده و با اعمال دقت لازم انجام گیرد. استخدام نیروهای نگهبان در مراکز صنعتی در جهت مراقبت از سرمایه صنعت مورد نظر و امنیت کاری شاغلان آنها انجام می شود. برای تامین نیروی های نگهبان در مراکز صنعتی باید افرادی را انتخاب کرد که دارای این ویژگی ها باشند:

  • عدم سوء پیشینه: افرادی که برای امورات خاصی مثل نگهبانی انتخاب می شوند باید از نظر قضایی دارای سابقه ای روشن باشند. به همین دلیل برای جلوگیری از بروز جرم احتمالی گزینش این نیروها باید حتما از میان افرادی که دارای عدم سوء پیشینه هستند انجام شود.
  • داشتن توانایی جسمی: فردی که به عنوان نگهبان در مراکز صنعتی انتخاب می شود، علاوه بر داشتن آمادگی های عمومی باید از مهارت های رزمی نیز برخوردار باشند و بتوانند در مواقع لزوم، وظیفه خود را به صورت اصولی انجام دهند.
  • داشتن تعهد شغلی: به طور کلی نگهبانی شغلی است که در آن داشتن تعهد کاری و روحیه خدمت رسانی رمز موفقیت است. در مورد نگهبانی در مراکز صنعتی نیز این مورد صادق است. به همین دلیل برای انتخاب نیروهای نگهبان در یک مرکز صنعتی باید با داشتن علم روانشناسی بهترین افراد را برای انجام این شغل انتخاب کرد.
niro-negahban--maherniroo-3

مراحل تامین نیروی نگهبان در مراکز صنعتی

تامین نیروی نگهبان در مراکز صنعتی  باید بر اساس مراحل استاندارد و تعریف شده در این حوزه انجام گیرد. برای مثال برای تامین یک پا چند نیروی نگهبان در یک مرکز صنعتی باید به وسیله روزنامه های نیازمندی و یا از طریق فضای مجازی این موضوع به اطلاع عموم برسد. پس از این کار می توان از افراد متقاضی در یک زمان تعیین شده نام نویسی کرد، و پس از پایان مهلت ثبت نام، مصاحبه های لازم را با آنها انجام داد، و بر اساس نتایج کلی و شرایط مختلف افراد بهترین گزینه را انتخاب کرد. انتخاب افراد برای شغل نگهبانی مراکز صنعتی پایان کار نیست و پس از این کار باید نسبت به استخدام آنها و امورات استخدامی اقدام کرد.

تامین نیروی نگهبان در مراکز صنعتی بدون داشتن تجهیزات و تامین تجهیزات حفاظتی کار بیهوده ای است. یک نگهبان در صورتی موفق خواهد بود که دارای یک برنامه کاری روشن و تجهیزات نگهبانی مناسب باشد.

niro-negahban--maherniroo-7

تامین نیروی نگهبان و تامین تجهیزات نگهبانی

تامین نیروی نگهبان و بکارگیری آنها باید بر اساس استانداردهای روز دنیا انجام گیرد. نیروهای نگهبانی که در مراکز صنعتی  به کار گرفته می شوند به تجهیزات نگهبانی بروز مجهز باشند. چراغ قوه، کانکس نگهبانی، نورافکن، موانع ایست و بازرسی، لباس فرم متحدالشکل، باتوم، بیسیم، سوت، شوکر و غیره تجهیزات مورد نیاز یک نگهبان حرفه ای می باشند. بعضی از این ابزار جنبه عمومی دارند و بعضی دیگر نیز نیاز به اخذ مجوز دارند. به همین دلیل باید بر حسب نیاز پروژه این وسایل تامین شوند. به عبارت بهتر تامین این وسایل بهتر است بر حسب تعداد نگهبانان به کار گرفته نیز انجام گیرد. معمولا تامین این تجهیزات و اخذ مجوزهای لازم در این حوزه هزینه بر و زمان بر می باشد، و به همین دلیل می توان با صرف وقت و هزینه کمتر تامین نیروی نگهبان و تجهیزات آنها را از طریق مراکز معتبر و فعال در این حوزه انجام داد. این کار دارای مزایای زیادی است که در ادامه متن به معرفی آنها می پردازیم.

niro-negahban--maherniroo-8

مزایای تامین نیروی نگهبان و تجهیزات آنها از طریق مراکز تخصصی

تامین نیروی نگهبان و تامین تجهیزات نگهبانی برای پروژه های صنعتی امروزه توسط شرکت های تخصصی و خدماتی در این حوزه انجام می گیرد. این شرکت ها طی عقد قراردادهایی با صنایع مختلف نیروی نگهبان مورد نیاز آنها را به همراه تجهیزات مورد نظر تامین می کنند. این کار در هزینه های متعدد پروژه های صنعتی صرفه جویی کرده و تعهدات آنها را به نیروی های نگهبان کمتر می کنند. در واقع آنها نیروهایی را برای این پست ها به خدمت می گیرند که در استخدام های شرکت های خدماتی هستند و این صنایع تنها از خدمات آنها در دوره های زمانی معین استفاده می کنند. همچنین با کمک این مراکز خدماتی می توان بهترین نیروهای نگهبانی را به همراه داشتن تجهیزات نگهبانی مورد نیاز و با شرایط استانداردهای جهانی به خدمت گرفت. رعایت این موارد مهم و بسیار کاربردی در استخدام های مستقیم عمدتا کاری سخت بوده و غفلت در این موارد می تواند، بر کیفیت و کارایی افراد مورد نظر تاثیر منفی داشته باشد.  و یا به عبارت بهتر باعث استخدام افراد نامناسب شود. به همین دلیل لازم است استخدام نیروهای نگهبانی از طریق مراکز تخصصی و حرفه ای انجام گیرد. امروزه شرکت های مختلفی این خدمت را ارائه می دهند که یکی از بهترین آنها شرکت ماهر نیرو پارسا است.

تامین نیروی نگهبان و تجهیزات آنها از طریق شرکت ماهر نیرو پارسا

تامین نیروی نگهبان و تجهیزات آنها برای پروژه های صنعتی کوچک و بزرگ خدمتی است که امروزه ما در شرکت ماهر نیرو پارسا آن را ارائه می دهیم. ما در این شرکت تخصصی با استفاده از استانداردهای روز دنیا بهترین نیروهای نگهبانی را به خدمت گرفته و در تامین تجهیزات حفاظتی آنها به صورت حرفه ای و قانونی عمل می کنیم. ما در  شرکت ماهر نیرو پارسا برای امورات خدماتی خود و تامین نیروهای نگهبانی برای پروژه های صنعتی در سراسر کشور، بهترین شرایط و تعرفه را در نظر گرفته است و بابت حسن کاری نیروهای نگهبانی خود به پروژه های مختلف صنعتی ضمانت کامل می دهیم. شما برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین دریافت مشاوره رایگان در مورد تامین نیروی نگهبان و تجهیزات حفاظتی مراکز صنعتی می توانید با همکاران ما در شرکت ماهر نیرو پارسا تماس بگیرید و در این زمینه اطلاعات لازم را کسب نمایید.