تهیه غذای عمده با کترینگ صنعتی برای مراکز مختلف



catering-sanati-maherniroo-1

تهیه غذای عمده برای پروژه های مختلف، سازمان ها، مراکز صنعتی و غیره خدمتی است که امروزه شرکت های مختلفی آن را ارائه می دهند. غذا یکی از نیازهای اصلی بدن انسان به شمار می رود و باید به صورت استاندارد و در سه نوبت صبحانه، نهار و شام استفاده شود. در واقع غذا نیازی است که به وسیله آن ویتامین های مورد نیاز بدن انسانی و کالری مورد نیاز برای انجام امورات مختلف تامین می شود. زمانی که انسان در حین فعالیت است باید به صورت منظم ویتامین های خاصی را به بدن خود تزریق کند که بهترین و اصولی ترین روش آن مصرف غذا است. به همین دلیل امروزه در پروژه های کاری مختلف و همچنین سازمان و مراکز متعدد بسته به شیفت کاری افراد و زمان فعالیت، به آنها وعده های غذایی داده می شود. علاوه بر این در مراکز نگهداری افراد مثل بیمارستان ها، زندان ها، سرای سالمندان، مراکز نگهداری کودکان بی سرپرست، مراکز آموزشی و غیره نیز به دلیل نگهداری بلند مدت، به افراد حاضر در آنها طبق برنامه های تعیین شده و در وعده های مختلف غذا داده می شود. از این تفاسیر کوتاه می توان به اهمیت وجود مراکز تهیه غذا در جامعه پی برد. ما در ادامه این متن ویژگی های کاری این مراکز را بیان کرده، و بهترین مرکز تهیه غذای های عمده با کترینگ صنعتی برای مراکز مختلف را به شما معرفی می کنیم.

catering-sanati-maherniroo-4

مرکز تهیه غذای عمده حرفه ای چیست؟

تهیه غذای عمده معمولا در کترینگ های صنعتی یا همان مراکز حرفه ای تهیه غذای عمده انجام می گیرد. کترینگ به معنای آشپزخانه است و به همین دلیل به کترینگ های صنعتی، آشپزخانه صنعتی نیز گفته می شود. کیترینگ های صنعتی آشپزخانه های بزرگی هستند که به تجهیزات تهیه غذاهای عمده مجهز هستند، و روزانه می توان در آنها چند صد تا چند هزار پرس غذای مختلف را تهیه کرده و در اختیار سفارشات یا پروژه های مختلف قرار داد. کترینگ های صنعتی در واقع مراکز تخصصی هستند که در آنها از سرآشپزها و پرسنل حرفه ای استفاده می شود و انواع غذاهای مختلف تهیه می شود. این مراکز در واقع به عنوان پشتیبان مراکز تولیدی و خدماتی به شمار می روند و غذای مورد نیاز پرسنل کاری و افراد حاضر در آنها را برای وعده های غذایی مختلف تامین می کنند.

تهیه غذای عمده و نیاز شدید به آن باعث شده که مراکز تهیه غذای مختلفی در گوشه و کنار کشور راه اندازی شوند و این خدمات را ارائه دهند. اما همه این مراکز حرفه ای و مناسب نیستند، برای اینکه بتوان یک غذای باکیفیت را با قیمت مناسب تهیه کرد، لازم است به مراکز حرفه ای و مطمئن مراجعه شود. ما در ادامه متن ویژگی های بهترین مراکز بزرگ و حرفه ای تهیه غذا را معرفی می کنیم.

catering-sanati-maherniroo-3

ویژگی های بهترین مراکز بزرگ و حرفه ای تهیه غذای عمده

تهیه غذای عمده برای مراکز مختلف باید بر اساس قوانین و استانداردهای تعریف شده در این حوزه انجام گیرد. به همین دلیل یک مرکز حرفه ای و مناسب تهیه غذا با کترینگ صنعتی باید از این ویژگی ها برخوردار باشد:

·         داشتن مجوز فعالیت قانونی: داشتن مجوز فعالیت مهمترین ویژگی یک مرکز تهیه غذا با کترینگ صنعتی است. مرکزی که مجوز فعالیت داشته باشد، به طبع ملزم به رعایت موارد بهداشتی مختلف می باشد و همواره تحت نظارت و بازرسان این حوزه قرار دارد. به همین دلیل می توان به سلامت غذاهای تهیه شده در آن اطمینان داشت.

·         تنوع منوی غذایی: تهیه غذاهای مختلف و عمده برای سازمان ها و پروژه های متعدد  به صورت عمده باید از طریق مراکزی انجام شود که دارای منوی غذایی متنوع هستند.

·         ظرفیت کاری مختلف: بعضی از پروژه ها برای فعالیت خود نیاز به غذاهای کم و برخی دیگر نیاز به غذای عمده دارند. همچنین برخی سفارشات مقطعی و برخی دیگر بلند مدت هستند. یک مرکز حرفه ای تهیه غذا باید بتواند سفارشات مشتریان خود را در سطوح مختلف تامین کند.

·         داشتن پرسنل حرفه ای و استفاده از مواد اولیه مناسب: یک مرکز حرفه ای تهیه غذا باید از پرسنل حرفه ای برخوردار باشد تا بتواند با با بهترین کیفیت و تنوع بالا سفارشات مشتریان خود را تهیه کند. همچنین استفاده از مواد اولیه با کیفیت شرط دیگر ی است که یک مرکز تهیه غذای عمده باید همواره آن را رعایت کرده و بهترین غذا را از بهترین مواد اولیه تهیه کند.

·         داشتن تعهد کاری: مراکز تهیه غذا باید از تعهد کاری بالایی برخوردار باشند تا بتوانند سفارشات مشتریان خود را در زمان مقرر تهیه و به مراکز تعیین شده ارسال کنند. غذا در سازمان و مراکز مختلف بایستی در وقت معین سرو شود، و هر گونه تاخیر می توانند اختلالات و زیان های زیادی را به همراه داشته باشد.

·         ارائه بهترین قیمت: تهیه غذا با کترینگ صنعتی معمولا باعث کاهش هزینه می شود. هر چه مرکز حرفه ای تر باشد به طبع قیمت غذاهای تولیدی آن نیز پایین تر خواهد بود

catering-sanati-maherniroo-4

بهترین مرکز تهیه غذای عمده با کترینگ صنعتی برای مراکز مختلف

تهیه غذای عمده با کترینگ صنعتی برای مراکز مختلف خدمتی است که توسط شرکت های مختلفی در سراسر کشور انجام می گیرد. تهیه غذا در پروژه های مختلف معمولا دردسرهای زیادی به همراه دارد و به همین دلیل عقد قرار دارد با کترینگ های صنعتی و تهیه غذا از آنها به صورت عمده،  اقدامی است که بسیاری از مراکز آن را انجام می دهند. ما در شرکت تخصصی ماهر نیرو پارسا سال های زیادی است که در زمینه تهیه غذای سازمان ها و شرکت های مختلف فعالیت داریم و این کار را با بهترین کیفیت انجام می دهیم. ما در این شرکت تخصصی با راه اندازی کترینگ های صنعتی حرفه ای و استفاده از تجهیزات بروز، و همچنین بهترین نیروهای انسانی و تخصصی، انواع غذاهای مختلف را با کیفیت بالا تهیه و تامین می کنیم. شرکت ماهر نیرو پارسا آمادگی دارد با مراکز و پروژه های مختلف عقد قرارداد نموده و امورات تهیه غذای آنها را برای کوتاه و بلند مدت با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت انجام دهد. شما برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد و دریافت مشاوره رایگان می توانید با همکاران ما در شرکت ماهر نیرو پارسا تماس بگیرید.